close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טכניקות ניהול מוניטין לרופאים

מערכת שורשכה חשוון, תשפב31/10/2021

איך חברה לניהול מוניטין אלקטרוני יכולה לעזור לכם ולשפר את העסק שלכם...

תגיות:
צילום: freepik
חברה שמתמחה בניהול מוניטין מקוון מספקת, בין היתר, גם שירותי ניהול מוניטין לרופאים שמעוניינים לשפר את המוניטין שלהם כדי להשיג את המטרות הבאות:
· להתמודד עם יותר מדי ביקורות רפואיות שליליות.
· שיפור המוניטין לאחר תקריות ציבוריות מביכות.
· שיפור המוניטין בעקבות סיקורים שליליים בתקשורת.
· שיפור המוניטין לאחר תביעת רשלנות רפואית.

ניהול מוניטין לרופאים עם חברת best links חיוני להצלחת רופאים בתחום מומחיותם
כשסיקור תקשורתי שלילי או ביקורות מקוונות שליליות על רופאים מופיעים ברשת, רופאים חווים ירידה של
שליש בביקורים ובפניות מטופלים למרפאות שלהם, מה שגורם להשפעה כלכלית הרסנית. כשכל אחד מהאירועים האלה מתרחש, רופאים נוטים להיכנס ל"מצב משבר" ולעתים קרובות מתקשים למצוא את האסטרטגיות הטובות לשקם את המוניטין שלהם.

ברוב המקרים, חברת ניהול מוניטין באינטרנט נוקטת בטכניקות שמשמשות לתיקון המוניטין המקוון של רופאים, בתהליך כנה ושקוף בנוגע לאופן בו נציגי החברה ניגשים לתהליך ניהול מוניטין לרופאים. אם אתם או המרפאה שלכם מתמודדים עם בעיית מוניטין, מומחי ניהול מוניטין מקוון ינקטו במכוון טכניקות לשיקום המוניטין שלכם.

מוניטין חיובי הוא כרטיס הביקור החדש
העמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל שקשור לשם רופא או למרפאה שלו הוא כרטיס הביקור החדש היום. בעוד שחלק מהרופאים עדיין בוחרים להתעלם מעובדה זו; המטופלים הפוטנציאליים שלהם בודקים תחילה את המוניטין של הרופאים שהם בוחרים לפנות אליהם.

הנה האמת הפשוטה הנוגעת לתהליכי ניהול מוניטין לרופאים: ביקורות שליליות וסיקור שלילי בתקשורת אינם נעלמים. לכן רופאים נוקטים באמצעים מקיפים על מנת לשמור על המוניטין שלהם. אבל קיימות שיטות טובות ושיטות קטסטרופאליות לשקם את המוניטין שלכם.

למרות שלא ניתן למחוק פרסום שלילי, ניתן לקבור אותו עם תוכן חיובי
חברת ניהול מוניטין לרופאים מסייעת לרופאים לשקם מוניטין שנפגע עם המלצה על התמקדות באסטרטגיות יעילות להצלחה. השיטה הטובה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא לקבור אותן עם תוכן חיובי.

ניהול מוניטין לרופאים מתמקד בהחלפת תוכן שלילי בתוכן חיובי, באמצעות שימוש באלגוריתם החיפוש של גוגל לטובתכם על ידי יצירת תוכן חיובי שדוחף את התוכן השלילי שמשויך למרפאה שלכם, עד לעמודים מרוחקים בגוגל, אבל חשוב להבין שהתוצאות אינן מתרחשות בן לילה.

שימוש בטכניקות חיוביות לשיפור המוניטין
ניהול מוניטין לרופאים צריך להתבצע תוך שימוש בטכניקות שיווק פרטניות של כובע לבן לתיקון התדמית המקוונת השלילית של רופאים. אלה טקטיקות לגיטימיות ומקובלות, שמקודמות על ידי חברת שיווק דיגיטלי מובילה.

האסטרטגיה העיקרית והיקרה ביותר לתיקון מוניטין שלילי היא יצירת אתר מלא בתוכן על ההצלחות של הרופא בתחום העיסוק שלו, ואסטרטגיה זו צריכה להיות משולבת עם פרסומים חיוביים שמופיעים באתרים גדולים אחרים.

עלות ניהול מוניטין לרופאים יכולה ב-1,500 ₪ ולהגיע עד 3,000 ₪ לשנה, בהתאם לכמות הפרסומים השליליים שיש לתקן, אם יש צורך בבניית אתר חדש, ותהליך קידום מקיף.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה